уторак, 5. јул 2011.

Exit 2011 style


Za nešto manje od dva dana počinje 11. festival Exit. Naravno, svaka fešonistica uveliko smišlja šta će nositi na ovogodišnjem Exit-u.
Ja sam se odlučila za ovu kliše, ali veoma praktičnu kombinaciju jer su za petak kada idem najavili preko 30 stepeni.
U Peacocks sam našla majicu koja se zove Coachella, dosta je jednostavnija od ove, ali i ova je ok.

Teksas šorc koji sam napravila sama, jer mi zdrav razum ne dozvoljava da dam 2000 dinara pored toliko starih farmerki u kući. Trošiti reči na praktičnost ovog dela garderobe je suvišno.
Kao obuću predlažem stare čizme ili patike ili bar neke koje će se posle oprati. Tako vam vreme neće učiniti nikakvu štetu. Srećom, na Petrovaradinu blato nije kao u Glastonbury-ju pa se nemojte blamirati u gumenjacima na +40.



Torba, naravno, u hipi fazonu, rese i to ili što manja kako vam ne bi smetala. Cegeri su super izbor, takođe.
I da kompletirate taj mega kul izgled jedne Ray Ban naočare.

Нема коментара:

Постави коментар