среда, 1. јун 2011.

Ana Ljubinković (i) torba


Prvo, retko kad će se desiti da kupujem časopis zbog poklona, jer znam da će ako je iole sipatično ceo grad nositi taj poklon pa mi nije zanimljivo. ALI kada sam videla da časopis Story planira da poklanja torbu koju je za njih dizajnirala Ana Ljubinković, tu nije bilo premišljanja. Jer ja Anu Ljubinković, tačnije njen rad, naprosto obožavam i ovu torbu sam morala imati!

Iskreno, malo šta me zainteresuje na domaćoj modnoj sceni, ali je Ana nakon kolekcije Galactic koju je uradila za proleće/leto 2010 postala moj favorit.

Njen zvanični sajt je praznik za oči, a njene kolekcije smele i originalne, zamišljam da bi ih Beyonce ili Lady Gaga bez razmšljanja obukle za neki nastup ili prošetale crvenim tepihom u njima.
Torba je jednostavna, za svaki dan, od materijala kome ja, iskreno, ne znam ime, na njoj je print zeke i Anin potpis. Ana kaže da je crtež bio planiran za majice i da je zeca odabrala jer se njegovo krzno najviše koristi u izradi odevnih predmeta od krzna, a ona ga je iskoristila na svoj način. Meni je prva asocijacija bila Fifi Lapin.

Ukoliko budete želeli još kreacija Ane Ljubinković možete ih naći u Choomich Design District-u ili u prodavnici Supermarket.

Ja ću ovu torbu nositi koliko već sutra na kafu, a ako je ceo grad bude nosio biću ponosna na njihov izbor!:)

Нема коментара:

Постави коментар