уторак, 3. јануар 2012.

Style Icon: Chloë Sevigny

Chloe je neko ko je važio za modnu ikonu od kad znam za sebe. Slučajno sam guglajući datum svog rođenja (na raspustu sam, štae?) saznala da je rođena isti dan kad i ja pre neverovatnih 37 godina, što me je podsetilo da pogledam zbog čega je ova nevaljala devojka ponovo u modnom centru pažnje. Fotografije njenih odevnih kombinacija koje datiraju iz 2003. govore kako je Chloe tada nosila sve ono što je postalo moderno poslednjih par godina - Ray Ban naočari za sunce, naočari za vid sa velikim okvirima, vintage haljinice, kratke šorceve itd. Na osonovu svih ovih fotki da se zaključiti i da je stil Alexa-e Chung najverovatnije direktni potomak Chloe-inog. Pronašla sam nekoliko savršenih kombinacija, mada sam iskreno morala dosta da kopam i zaobilazim babine spavaćice i  skandalozno droljaste haljine za koje je Chloe verovatno mislila da su super seksi. Go Chloe!


Нема коментара:

Постави коментар